♥ ♥ ♥ L.O.V.E.R ♥ ♥ ♥

شب می آید و پس از شب تاریکی پس از تاریکی چشمها دستها و نفس ها و نفس ها و نفس ها ... و صدای آبکه فرو می ریزد قطره قطره قطره از شیر بعد دو نقطه سرخ از دو سیگار روشن تیک تاک ساعت و دو قلب و دو تنهایی

 

 

 

 تو را دارم اي گل، جهان با من است.

تو تا با مني، جان جان با من است.
 
چو مي‌تابد از دور پيشاني‌ات
كران تا كران آسمان با من است.
 
چو خندان به سوي من آيي به مهر
بهاري پر از ارغوان با من است !
 
كنار تو هر لحظه گويم به خويش
كه خوشبختي بي‌كران با من است.
 
روانم بياسايد از هر غمي
چو بينم كه مهرت روان با من است.
 
چه غم دارم از تلخي روزگار،
شكر خنده آن دهان با من است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,ساعت8:23 PMتوسط YasAmin_R | |